Autoryzowany importer
autobusów ISUZU

Autoryzowany importer
autobusów ISUZU

Autoryzowany importer autobusów

Novociti Volt

NovoCiti VOLT to pierwszy autobus elektryczny o długości 8 metrów, firmy Anadolu Isuzu. Wyposażony jest w silnik elektryczny TM4 Sumo MD o mocy 255 kW. NovoCiti VOLT oferuje operatorom i gminom wydajność, wysoką zwrotność i pozbawione barier rozwiązanie transportowe, a przede wszystkim obiecuje czystą przyszłość.

 

Zaprojektowany i wyprodukowany przez Anadolu Isuzu, NovoCiti VOLT zapewni zerową emisję i obniżony poziom hałasu w miastach. Dzięki zdumiewającemu wyglądowi zewnętrznemu, 8-metrowej długości, niskim kosztom eksploatacji, dużemu zasięgowi i nowym funkcjom, NovoCiti VOLT zapewnia najnowszą technologię i najlepszą manewrowość wśród pojazdów elektrycznych.

Folder do pobrania w wersji PDF

(kliknij okładkę żeby pobrać)

Galeria zdjęć

Wymiarowanie

(kliknij szkic żeby powiększyć)

Specyfikacja techniczna
Wymiary (mm)
Długość maksymalna 7957
Szerokość maksymalna 2463
Wysokość maksymalna 3250
Rozstaw osi 4259
Zwis przedni 1947
Zwis tylny 1752
Masa (kg)
Dopuszczalna masa całkowita 11600
Układ napędowy
Typ napędu Bateryjny pojazd elektryczny
Typ silnika Elektryczny silnik trakcyjny - napęd bezpośredni
Model silnika TM4 Sumo MD
Moc maksymalna (kW) 255
Maksymalny moment obrotowy (Nm) 2355
Napędowy układ elektryczny i system ładowania - opcja 1
Napięcie robocze (V) 600
Zgodność z regulaminem ECE-100 rewizja 2 TAK
Rodzaj baterii Litowo-jonowe (LPF Hybrid)
System chłodzenia i ogrzewania baterii S
Pojemność baterii (kWh) 211
Umiejscowienie baterii Na dachu pojazdu
Panele solarne Opc
Zasięg (km) Do 300 bez klimatyzacji, do 200 z klimatyzacją
Gwarancja na baterie 8 lat (stan naładowania 80% przy ładowaniu nocnym w ciągu 8 lat)
Rodzaj ładowania AC/DC (CCS Type 2)
Ładowarka pokładowa Opc
Moc ładowania AC Plug in - 22 kW
DC Plug in - 150 kW
Czas ładowania DC Plug in - do 2h
AC Plug in - do 8,5h
Napędowy układ elektryczny i system ładowania - opcja 2
Napięcie robocze (V) 600
Zgodność z regulaminem ECE-100 rewizja 2 TAK
Rodzaj baterii Litowo-jonowe (LPF Hybrid)
System chłodzenia i ogrzewania baterii S
Pojemność baterii (kWh) 269
Umiejscowienie baterii Na dachu pojazdu
Panele solarne Opc
Zasięg (km) Do 350 bez klimatyzacji, do 250 z klimatyzacją
Gwarancja na baterie 8 lat (stan naładowania 80% przy ładowaniu nocnym w ciągu 8 lat)
Rodzaj ładowania AC/DC (CCS Type 2)
Ładowarka pokładowa Opc
Moc ładowania AC Plug in - 22 kW
DC Plug in - 150 kW
Czas ładowania DC Plug in - do 2,5h
AC Plug in - do 11h
Nadwozie
Typ nadwozia Samonośne, zabezpieczone antykorozyjnie w procesie kataforezy całopojazdowej
Zawieszenie
Przednie pneumatyczne, 2 miechy powietrzne, 2 amortyzatory hydrauliczne
Tylne pneumatyczne, 4 miechy powietrzne, 4 amortyzatory hydrauliczne
System przyklęku (ECAS) S (ELC)
Układ hamulcowy
Przód / tył Tarczowy / Tarczowy
Układ Pneumatyczny układ hamulcowy, dwuobwodowy z systemami ABS, ASR i EBS,
sterowany elektronicznie
Hamulec postojowy Aktywowany pneumatycznie, działający na oś tylną
Hamulec pomocniczy Elektrodynamiczny z rekuperacją
Układ kierowniczy
Elektryczno-hydrauliczny
Opony
Rozmiar opon 245/70 R17,5
Układ elektryczny
Akumulatory 24V - 2 x 240 Ah
Pojemność pasażerska - opcja 1
Maksymalna pojemność pasażerska 52 pasażerów
Aranżacja standardowa miejsc pasażerskich

21 siedzących + 4 składane + 26 stojących

Aranżacja miejsc z wózkiem inwalidzkim 21 siedzących + 1 wózek inwalidzki + 26 stojących
Opcjonalna aranżacja miejsc pasażerskich 19 siedzących + 33 stojące
Opcjonalna aranżacja miejsc pasażerskich 2 19 siedzących + 4 składane + 29 stojących
Pojemność pasażerska - opcja 2
Maksymalna pojemność pasażerska 52 pasażerów
Aranżacja standardowa miejsc pasażerskich

21 siedzących + 4 składane + 26 stojących

Aranżacja miejsc z wózkiem inwalidzkim 21 siedzących + 1 wózek inwalidzki + 26 stojących
Opcjonalna aranżacja miejsc pasażerskich 19 siedzących + 33 stojące
Opcjonalna aranżacja miejsc pasażerskich 2 19 siedzących + 4 składane + 29 stojących
Wyposażenie
Ogrzewanie i wentylacja
Klimatyzacja S
Ogrzewanie S
Drzwi
Ilość i układ drzwi wejściowych 2, 1-2-0
Typ drzwi wejściowych Przednie: jednoskrzydłowe, sterowane pneumatycznie, otwierane do wewnątrz,
Środkowe: dwuskrzydłowe, sterowane pneumatycznie, otwierane na zewnątrz
Rampa wózków inwalidzkich S: Operowana manualnie
Bezpieczeństwo i komfort jazdy
Ogranicznik prędkości S
Inteligentny tachograf (Smart) S
System multipleks S
ABS S
ASR S
EBS S
ESC/ESP S
EBD S
Hamulec przystankowy (BSB) S
Asystent ruszania pod górę S
Retarder S: Rekuperacja energii hamowania
Czujnik parkowania S
Koło zapasowe S
Ogranicznik maksymalnego ciśnienia w oponach S
Dźwiękowy sygnał  ostrzegawczy cofania S
Automatyczny system detekcji i gaszenia pożaru w komorze silnika S
Światła przeciwmgielne S: Przednie i tylne
Światła do jazdy dziennej (DRL) S
Wnętrze
Roleta szyby czołowej S: Manualna,
Opc: Sterowana elektrycznie
Roleta okna kierowcy Opc: Manualna
Fotel kierowcy Regulowany, na zawieszeniu pneumatycznym
Lusterka zewnętrzne S: Ogrzewane i sterowane elektrycznie
Lusterko zewnętrzne bliskiego zasięgu S
Kabina kierowcy Opc: Typu półzamkniętego
Opc: Typu zamkniętego
Wieszak na ubranie kierowcy S
Ładowarka USB w kabinie kierowcy S
Ładowarki USB dla pasażerów S
Poręcze S: Kolor szary,
Opc: Stal nierdzewna
System kamer
Kamera zewnętrzna tylna Opc
Kamera zewnętrzna przednia Opc
Kamera wewnętrzna Opc
Kamera zewnętrzna Opc
Przygotowanie do instalacji rejestratora Opc
Rejestrator (DVR) Opc
Oświetlenie i sygnalizacja
Wewnętrzne oświetlenie sufitowe S: Typu ciągłego LED
Przyciski STOP i sygnalizujące S
Diodowe tablice informacyjne S: Przednia i tylna
Sprzęt audiowizualny
System radiowy S: Radio USB
Głośniki S
System zapowiedzi głosowej S: Mikrofon na pałąku
 
Copyright © 2017 VBI Group
Projekt i realizacja MYKK
pldk