Kendo to autobus o długości 12 metrów zaprojektowany z myślą o komunikacji lokalnej, jest też jednym z pierwszych przedstawicieli nowej rodziny technologicznej autobusów Anadolu Isuzu.
Autobus w zależności od konfiguracji może zawierać do 59 miejsc oferując jednocześnie swoim pasażerom wysoki poziom komfortu. Nowy, wielofunkcyjny zestaw wskaźników zapewnia kierowcom pełną kontrolę nad pojazdem.
Parametry techniczne | |
---|---|
Wymiary | |
Maksymalna długość | 12305 mm |
Maksymalna szerokość | 2550 mm |
Wysokość | 3440 mm |
Rozstaw osi | 6265 mm |
Zwis przedni | 2660 mm |
Zwis tylny | 3380 mm |
Waga | |
Dopuszczalna masa całkowita | 19000 kg |
Silnik | |
Model | Cummins L9E6D370B (Euro VI) |
Typ | Diesel z turbodoładowaniem |
Cylindry | 6 |
Pojemność skokowa | 8900 cm³ |
Maksymalna moc | 370 KM przy 2100 obr./min. |
Maksymalny moment obrotowy | 1600 Nm przy 1400 obr./min. |
Skrzynia biegów | |
Rodzaj | Automatyczna |
Model | ZF 6 AP 1700B |
Liczba biegów | 6 do przodu, 1 do tyłu, ręczny, nadbieg |
Układ kierowniczy | |
Hydrauliczny | |
Opony | |
295/80 R22.5 | |
Zawieszenie | |
Przód | Niezależne zawieszenie pneumatyczne - 2 miechy (ECAS) |
Tył | Zawieszenie pneumatyczne - 4 miechy (ECAS) |
Układ hamulcowy | |
Całkowicie pneumatyczny, EBS, automatyczny separator oleju i wody jako opcja | |
Przód / tył | Tarczowy / tarczowy |
Systemy | ASR, ABS |
Hamulec postojowy | Uruchamiany pneumatycznie, działający na osi tylnej |
Hamulec dodatkowy | Retarder |
Zbiornik paliwa | |
Pojemność | 350 l |
Zbiornik na płyn do układu wydechowego (DEF) | 43 l |
Układ elektryczny | |
Akumulatory | 2 x 12V - 240 Ah |
Liczba pasażerów | |
59 siedzących + 1 stojących | Standard |
55 siedzących + 1 stojących (maks. po złożeniu składanych) + 4 składane | Jako opcja |
Wyposażenie | |
---|---|
Ogrzewanie i wentylacja | |
Wstępny podgrzewacz powietrza | Jako opcja |
Grzejnik (z przodu / na środku / z tyłu) | Tak |
Klimatyzacja | |
Cyfrowy układ klimatyzacji | Jako opcja |
Klimatyzacja z ogrzewaniem | Tak |
Bezpieczeństwo i komfort jazdy | |
Ogranicznik prędkości | Tak |
Tachograf | Tak |
Kamera wewnętrzna | Tak (urządzenie rejestrujące DVR) |
Kamera zewnętrzna | Tak |
Zwalniacz | Tak |
ABS | Tak |
ASR | Tak |
EBS | Tak |
ESC/ESP | Tak |
AEBS | Jako opcja |
LDWS | Jako opcja |
Czujnik pożarowy i systen ostrzegania pożarowego w komorze silnika | Tak |
Automatyczny układ gaśniczy w komorze silnika | Jako opcja |
Czujniki parkowania | Tak |
Wyjście awaryjne przez dach i klapy wentylacyjne | Tak |
Światło do jazdy dziennej | Tak |
Reflektory przeciwmgielne | Tak |
Dźwiękowy sygnalizator cofania | Tak |
Nadwozie | |
Lakier metalizowany | Jako opcja |
Hol | Tak (z przodu i tyłu) |
Drzwi | |
2 pary drzwi, przód: jednoskrzydłowe, tył: dwuskrzydłowe, sterowane pneumatycznie, otwierane do wewnątrz. | |
Pilot do drzwi z przodu | Tak |
Dostęp dla pasażerów niepełnosprawnych | Jako opcja |
Okna przestrzeni pasażerskiej | |
Pojedyncze, nieprzesuwane | |
Miejsce kierowcy | |
Kierownica | Regulowana z tablicą wskaźników |
Fotel kierowcy | sterowany pneumatycznie, regulowany, z zagłówkiem |
Okno kierowcy | Podgrzewane, sterowane elektrycznie |
Okno z przodu | Pojedyncze, szkło laminowane |
Osłona przeciwsłoneczna na przednią szybę | Tak (przednia sterowana elektrycznie - opcja, osłona oka kierowcy obsługiwana ręcznie) |
Lusterka boczne podgrzewane, manualne | Tak |
Przedział pasażerski | |
Fotele pasażerskie | Tkanina na podłożu z tworzyw sztucznych |
Tapicerka sufitowa | Formica |
Tapicerka ścianek bocznych | FRP (tworzywo sztuczne zbrojone włóknem szklanym) |
Wewnętrzna przestrzeń bagażowa | Tak |
Cyfrowy kierunkowskaz | Tak |
Sprzęt audiowizualny | |
DVD | |
Nagłośnienie autobusu | Tak |
Mikrofon ze wzmacniaczem | Jako opcja |
Monitor LCD | Jako opcja |
Zegar cyfrowy | Tak |
System komunikatów | Jako opcja |