Autoryzowany importer
autobusów ISUZU

Autoryzowany importer
autobusów ISUZU

Autoryzowany importer autobusów

Citiport

Optymalne rozwiązanie w transporcie publicznym. Autobus o przestronnym wnętrzu oferuje pasażerom komfortową i bezpieczną podróż.


Biorąc pod uwagę rzeczywiste potrzeby metropolii i większych miast, w ramach koncepcji „Optymalne rozwiązanie w transporcie publicznym” firma Anadolu Isuzu zaprojektowała 12-metrowy autobus na potrzeby transportu publicznego. Citiport ma bardzo atrakcyjne, wspaniale zaprojektowane i unikalne nadwozie.

Folder do pobrania w wersji PDF

(kliknij okładkę żeby pobrać)

Galeria zdjęć

Wymiarowanie

(kliknij szkic żeby powiększyć)

Parametry techniczne
Wymiary
Maksymalna długość 12030 mm
Maksymalna szerokość 2550 mm
Wysokość 3136 (z klimatyzacją) mm
Rozstaw osi 5850 mm
Zwis przedni 2700 mm
Zwis tylny 3480 mm
Rozstaw kół z przodu 2152 mm
Rozstaw kół z tyłu 1872 mm
Waga
Dopuszczalna masa całkowita 17900 kg
Masa własna 10850 kg (z pełnym bakiem i kierowcą)
Nośność osi przedniej 6300 kg
Nośność osi tylnej 11600 kg
Silnik
Model Cummins ISB6.7E6 280B (Euro VI)
Typ Wysokoprężny z recyrkulacją spalin (EGR)" i turbodoładowaniem
Cylindry 6
Pojemność skokowa 1116,7 (x6) cm³
Maksymalna moc 204 KM przy 2100 obr./min.
Maksymalny moment obrotowy 1082 Nm przy 1200-1400 obr./min.
Skrzynia biegów
Rodzaj Automatyczna
Model ZF 6 AP 1200B
Liczba biegów 6 do przodu, 1 do tyłu, ręczny, nadbieg
Całkowite przełożenie skrzyni 5.74
Układ kierowniczy
Hydrauliczny
Minimalny promień skrętu
9110 mm
Opony
215/70 R 22,5
Zdolność pokonywania wzniesień
23.20%
Zawieszenie
Przód Niezależne zawieszenie pneumatyczne - 2 miechy (ECAS)
Tył Zawieszenie pneumatyczne - 4 miechy (ECAS)
Układ hamulcowy
Całkowicie pneumatyczny, EBS, automatyczny separator oleju i wody jako opcja
Przód / tył Tarczowy / tarczowy
Systemy ASR, ABS
Hamulec postojowy Uruchamiany pneumatycznie, działający na osi tylnej
Hamulec dodatkowy Retarder
Zbiornik paliwa
Pojemność 300 l
Korek zbiornika paliwa Tak (zamykana klapa jako opcja)
Zbiornik na płyn do układu wydechowego (DEF) 48 l
Układ elektryczny
Napięcie nominalne 24V
Akumulatory 24V - 2 x 240 Ah
Rozrusznik 24V - 4,5kW
Alternator 2x 90A - Bosch
Liczba pasażerów
24 siedzących + 79 stojących (maks. po złożeniu składanych) + 3 składane Standard
28 siedzących + 72 stojących (maks. po złożeniu składanych) + 3 składane Jako opcja
Wyposażenie
Ogrzewanie i wentylacja
Wstępny podgrzewacz powietrza Jako opcja (Eberspacher 24 kW)
Grzejnik (z przodu / na środku / z tyłu) Tak
Klimatyzacja
Cyfrowy układ klimatyzacji Tak (39 kW)
Klimatyzacja z ogrzewaniem Jako opcja (moc grzewcza 44 kW)
Bezpieczeństwo i komfort jazdy
Ogranicznik prędkości Tak
Tachograf cyfrowy Cyfrowy (MTCO jako opcja)
Kamera wewnętrzna Tak (urządzenie rejestrujące DVR)
Kamera zewnętrzna Tak
Zwalniacz Tak
ABS Tak
ASR Tak
Czujnik pożarowy i systen ostrzegania pożarowego w komorze silnika Tak
Automatyczny układ gaśniczy w komorze silnika Jako opcja
Automatyczny układ uzupełniania oleju silnikowego Jako opcja
Podgrzewacz płynu do układów wydechowych silników wysokoprężnych Tak
Płyta ślizgowa Tak
Czujniki parkowania Tak
Wyjście awaryjne przez dach i klapy wentylacyjne Tak
Światło do jazdy dziennej Tak
Reflektory przeciwmgielne Tak
Dźwiękowy sygnalizator cofania Tak
Nadwozie
Lakier metalizowany Jako opcja
Hol Tak (z przodu i tyłu)
Drzwi
3 pary drzwi, dwuskrzydłowe, sterowane pneumatycznie, otwierane do wewnątrz. Układ automatycznej blokady przy prędkości ponad 5 km/h.
Pilot do drzwi z przodu Tak
Dostęp dla pasażerów niepełnosprawnych Platforma do rzwi środkowych i układ przyklęku
Okna przestrzeni pasażerskiej
Pojedyncze, nieprzesuwane
Miejsce kierowcy
Kierownica Regulowana z tablicą wskaźników
Fotel kierowcy sterowany pneumatycznie, regulowany, z zagłówkiem
Kabina kierowcy Tak
Schowek nad głową kierowcy Tak (zamykany)
Podstawa do montażu kasy biletowej Jako opcja
Okno kierowcy Podgrzewane, sterowane elektrycznie
Okno z przodu Pojedyncze, szkło laminowane
Osłona przeciwsłoneczna na przednią szybę Tak (przednia sterowana elektrycznie, osłona oka kierowcy obsługiwana ręcznie)
Lusterka boczne podgrzewane, sterowane elektrycznie Tak
Przedział pasażerski
Fotele pasażerskie Tkanina na podłożu z tworzyw sztucznych
Tapicerka sufitowa Formica
Tapicerka ścianek bocznych FRP (tworzywo sztuczne zbrojone włóknem szklanym)
Podłoga PVC
Oświetlenie wnętrza Pas ciągły na suficie
Wewnętrzna przestrzeń bagażowa Tak
Cyfrowy kierunkowskaz Tak
Sprzęt audiowizualny
DVD
Nagłośnienie autobusu Tak
Mikrofon ze wzmacniaczem Tak
Monitor LCD Tak
Zegar cyfrowy Tak
System komunikatów Tak (wewnętrzny i zewnętrzny)
 
Copyright © 2017 VBI Group
Projekt i realizacja MYKK
pldk